mai
setiap org mesti ada sifat pelik dalam diri sendiri kan... menipula kalo teda... huhuhu.. apa yg aku mau kongsikan sini adalah... kawan2ku selalu ckp ya aku ni suka mengulang ayat yg sama.. selagi benda yg aku ckp dak tebuat mesti aku soal n tanya byk kali... kesian tasha jadi mangsa tp dia dgr jak... tq la tasha... bkn apa bh... aku dak perasan bh aku suka ulang ayat yg sm sehingga drg yg tegur aku... pas tu aku suka mengarah.. mgkn sifat ku da tu.. kan aku anak sulung... ada jak aku suruh org... aku minta maaf la kalo ada org ya aku srh2 terasa hati hati atau marah ma aku... aku mmg dak da rs bersalah kalo bab suruh org sbb dlm fikiran ku kan, drg blh terima n aku anggap aku sbgi kakak yg menyuruh adik.. uhuhu..

nasib baik kwn2 ku masih mampu bertahan... sorry la bebyk ya... heee... aku tau kamu mesti ada rs dak puas hati kan... kita kan manusia biasa... we want peace!!!
0 Responses