mai
tak sangka plak dpt join p RMWD kat keningau time cuti pas exm.. best gak lah.. program anak angkat... family angkat ok... sopan keluarga drg... teratur.. rasa segan sbb time d sana aku bknnya begaul sgt ngan drg... tak besa la, rumah org... yang pastinya aku rasa seronok d sana... adalah yang berlaku... aku jak tau... huhuhu.. sukaknya aku... ntahlah??? heee.... bh... ni gmbr2 kitorang yg dpt kami frame kan.. huuu...


ni gmbr time mlm kebudayaan... kecoh la jg... nasib baik semua ajk bekerjasama... tq ol... mmg sporting la kwn2...


post dulu sblm p sukaneka.. time ni panas sgt... tp ptg tu hujan lebat plak.. cuaca tak menentu..

lepas blk dr keningau, kitorang begilak plak p 1B... tak pernah2 keluar mlm dpt kuar mlm... lily punya idea.. bestlah biarpun masa singkat... pergi jam 7 blk jm 10 mlm... mhlnya harga kami pergi 1B... tak pernah2 bh.. yg penting enjoy... kata lily... sblm tu kami ada pergi gak 1B ptg sblm kejadian, punya lama tggu bas... p 1B semata2 nk mkn kfc jak.. ramai2 p br best.. aku suka lah... hehehe..nk upload gmbr tp ssh sikit... mls jg... lenkali la ya.. c ya..

aku suka gmbr ni... tdk terlalu skema gaya.. ada cerita tersendiri dlm gmbr ni... tq kpd yg ambik gmbr ni (qory)... uhuhuhu..



0 Responses